Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد : تمام مدارک و مستندات را برای بررسی به دستگاه‌های نظارتی ارائه کرده‌ایم تا مشخص شود هیچ ابهامی در پرداخت وام‌ به کارکنان سازمان وجود نداشته است مجید عشقی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به انتشار نامه سازمان بازرسی کل کشور درباره تخصیص تسهیلات به اعضای هیئت مدیره سازمان بورس گفت: اینکه گفته می‌شود هیئت مدیره سازمان برای خودشان وام تصویب و پرداخت کرده قطعا یک دروغ بزرگ است.

مجید عشقی : این که گفته می‌شود هیئت مدیره سازمان بورس برای خودشان وام تصویب و پرداخت کرده قطعا یک دروغ بزرگ است

بورس24 : رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد : تمام مدارک و مستندات را برای بررسی به دستگاه‌های نظارتی ارائه کرده‌ایم تا مشخص شود هیچ ابهامی در پرداخت وام‌ به کارکنان سازمان وجود نداشته است

مجید عشقی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به انتشار نامه سازمان بازرسی کل کشور درباره تخصیص تسهیلات به اعضای هیئت مدیره سازمان بورس گفت: اینکه گفته می‌شود هیئت مدیره سازمان برای خودشان وام تصویب و پرداخت کرده قطعا یک دروغ بزرگ است.

وی گفت : شورای عالی بورس براساس ماده ۴ قانون اوراق بهادار مسئولیت تعیین حقوق و دستمزد مزایا هیئت مدیره سازمان بورس را برعهده دارد. لذا این مبالغ براساس مصوبه شورا پرداخت شده و پرداخت چنین مبالغی در تمامی نهادهای پولی و مالی متناظر، کاملا یک روال عادی است  و گاها در برخی نهادها هم بیشتر از این عددها پرداخت می شود.

وی افزود : در سازمان بورس به‌خاطر شرایط خاص و محدودیت های متعددی که برای مدیران و کارکنان وجود دارد لازم است این تسهیلات پرداخت شود و شورای عالی بورس هم براساس همین موضوع چنین اقدامی انجام داده است.خوشبختانه وزیر اقتصاد هم به مرکز بازرسی وزارت اقتصاد دستور بررسی دادند که مدارک و مستندات آن توسط مرکز بازرسی وزارت اقتصاد بررسی و نتیجه آن اعلام می شود.

عشقی در پایان گفت : ما هم تمام مدارک و مستندات را برای بررسی به دستگاه‌های نظارتی داده‌ایم. هیچ گونه ابهامی در پرداخت این وام‌ها وجود نداشته و بدلیل اینکه ما تعارضات منافع را داشتیم این مبالغ از محل منابع خود سازمان به اعضای سازمان  پرداخت شده است و از منابع بانکی نبوده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • علی مذهبی
    علی مذهبی

    کاملا قانونی¡!!!!!!!!!!!!!

    1 هفته پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24